Fram tills nu har allt känts så overkligt.
Men nu har verkligheten kommit ikapp och jag har börjat inse att det är här jag ska bo det kommande året. Det är såhär mitt liv kommer se ut. Det är ganska speciellt att bo på sitt jobb. Jag ska vara en del av familjen, samtidigt som mitt jobb är att ta hand om barnen och göra vissa hushållssysslor. Och dessutom rasta hunden som vi fick igår.
Idag är en sån dag när jag undrar vad jag har gett mig in på. Jag trivs.
Men ett år känns väldigt väldigt väldigt länge just nu.
Det gör ont att den personen jag älskar mest av allt i hela världen inte är nära mig. Tidsskillnaden gör inte saken bättre heller. För när jag har jobbat färdigt för dagen, då sover alla hemma i Sverige. Mina dagar kommer bli lättare när barnen börjar skolan igen. Men just nu jobbar jag 8-18 varje dag och det känns. Det kommer vara så i 2, 5 vecka och det är väldigt intensivt såhär ibörjan. Nog för att jag är van att jobba långa dagar och mycket men här känner jag att jag inte har någon fritid eller tid att andas. Eftersom jag bor på mitt jobb...

Det är mycket känslor just nu. Jag har bara vart i USA i två veckor, men det känns som en evighet. Må detta år gå fort.

1 kommentarer

agag

25 Aug 2015 11:15

❤️

Kommentera

Publiceras ej