Vecka 1 avklarad. Jobbvecka dårå, inte gravidveckor som Ag betar av. (Så stolt över dig förresten!)
Min första jobbvecka som au pair är avklarad. Jag är riktigt nöjd med denna vecka. Det har vart intensivt att lära sig alla regler, lära känna barn, hus och område. Men det har gått så bra. De moment som jag var mest orolig för har gått prima och jag tror att detta år kommer gå ruskigt fort.
Jag är glad att jag vågade åka iväg på detta äventyr!
Även fast dom jag älskar mest i hela världen är alldeles för många mil bort just nu.
Det är tur att det finns Skype!
Imorgon ska jag och Julia upptäcka Boston! Vi ska fira vår första avklarade vecka med massvis av shopping. Sedan väntar AC/DC med en annan au pair i mitt område.
Det kan nog bli världens bästa dag.


Jag är förresten en local nu! Igår inhandlades en keps och två Red Sox tishor. 


 
 

1 kommentarer

agag

22 Aug 2015 10:48

Kul att du trivs så bra!

Kommentera

Publiceras ej