Jag orkar inte känna just nu. Jag har aldrig vart särskilt bra på att hantera mina känslor när det blir för mycket.
Det slutar aldrig bra.
Jag har ingen aning om hur jag ska göra.
Ska jag försöka stå ut? Ge allt mer tid?
Eller ska jag lita på min magkänsla och åka hem?
Detta är så himla svårt. Alla säger att första månaderna är tuffast. Att allt känns främmande och att man känner sig ensam innan man har hinnat rota sig och forma en vardag som man trivs med.
Det är säkert sant. Men just nu har jag inget tålamod och orkar inte vänta.
 
Idag regnar det äntligen. Detta var nog första natten sen jag kom hit som jag kunde sova en hel natt utan att vakna av värmen. Idag tvingas jag träffa en annan au pair för fika och en annan för middag. Känns sådär just nu, men det blir säkert bra att komma ut ur huset.
Imorgon är det äntligen lördag igen och jag får åka in till Boston och träffa bästa Jullis. <3
 
Dagens låt: Fleetwood Mac- You can go your own way
 

Kommentera

Publiceras ej